Beach '07

Fick näst intill ångest igår när jag inte bloggade på hela dagen. Men det var egentligen inte mycket att blogga om igår, satte klockan på 08.30 för att jag skulle sova exakt 8 timmar och vänja mig vid det. Klockan ringde, och ringde och jag snoozade, och den ringde igen och jag snoozade...Ja, så höll jag och klockan på till 9.45 då jag insåg att jag var tvungen att pallra mig upp för att få ordning på torpet innan jobbet. Så jag tvättade mina jobbarkläder, slängde iväg ett mejl till någon inne på Hallands Fotbollsförbund, fick min lillebror att koka makaroner till mig, duschade, torktumlade mina jobbarkläder (för sent för dem var lika våta när jag skulle iväg) . Ja, allt detta på 2,5 timmar. jag måste vara nöjd med mig själv..Efter jobbet var jag som inbiten goifare tvungen att köra in en sväng på IP och titta på seriepremiären, VINST! Yes!
Sen var det bara hem och byta kläder och kamma håret typ, innan jag satte mig bakom ratten med mamma brevid och körde till Sara. Det senaste jag hade hört om den festen var att det bara skulle vara tjejer, så när jag kommer upp vid verandan i mörkret och ser en människa stå nerböjd och rota i en väska som ser ut som Lina i beckmörkret slår jag till med en vissling (ni vet en sån "hej snyging"-vissling) den böjda människan rätar på sig och tittar undrande på mig, då inser jag att det inte är Lina. PANIK!Vem är nu detta då? Ska jag börja vingla lite så människan tror jag är stupfull och inte vet vad jag gör? VAd kan man dra för skämt för att skämta bort detta? tusen miljarder scenarion passerar näthinnan de sista 10 meterna fram till verandan. Människan: "Hur fan kunde jag se att det var du Ida ända där borta?" Jag: "eeh, neee du"Är allt jag får fram medan jag rotar i bakhuvudet efter minnen, jag känner igen den där rösten alltså...Tillslut;" hehe, Heeeeej Simon Janlöv!"
Kvällen förflöt helt vitt för en gångs skull, och det var faktiskt helt okej. Jag som säger att jag aldrig dansar nykter, well, sedan igår är det Jag brukar aldrig dansa nykter.. Jag tror tillochmed att jag dansade mer igår än vad jag brukar göra när jag är lite mer rund om fötterna.
Blev så jävla träningssugen mitt i alltihop igår så jag längtade nästan hem, så jag kunde sticka ut och springa. Nu kom jag inte hem förrän ett och träningsmotivationen hade försvagats lite då. Och eftersom jag skulle vara på jobbet 9 imorse så föredrog jag sömn framför jogging innan det.
Men! När jag hade krubbat lite kinamatsrester vid tre så knöt jag på mig joggingskorna, fäste mp3:n i toppen och stack iväg. Den bästa känslan som finns är nog att komma ner till havet springa typ 100 m på stranden och sen slänga av sig skorna och vada ut i vattnet. Kom hem, klunka i mig massa vatten liggandes på studsmattan och fick för mig att lite situps vore på sin plats. Så där låg jag på gräsmattan och frustade med solen i ögonen och hade finally tagit tag i projekt Beach '07. När jag var klar tänkte jag "Fan vad jag är bra, jag har varit så nyttig idag!"
Men nu när jag har tänkt lite på det så är jag inte så himla nyttig, för jag har käkat en jädrans massa godis idag, som vanligt. Jag måste verkligen lägga ner mitt frosseri.
Nej nu, har jag fyllt hela rummet med svettlukt, så duschen skulle nog göra susen nu! Sen blir det grillning med damerna hos coach och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Shame on me,I keep forgetting what my mama said.She said:"No matter what you think you'll always be at least OK".So shame on me,Shame on me,Shame on me.
Guess I got everything that a girl could ever wish for.All my dreams have been fullfilled to the brim, and then just a little bit more.So shame on me, Shame on me,Shame on me.
I keep forgetting what my daddy said.He said:"You could screw your whole life up and I would still love you to death". So shame on me,I should have listened more carefully.
Shame on me,Shame on me,Big big shame on me.
Shame on me,I keep forgetting what my sister said.She said:"Yeah sometimes you suck pretty hard
but you're the best sister I'll ever get".So shame on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0