Dålig idé


Skytten:
   
Du känner dig lite trött och stressad, det kan vara svårt att få tid och ork att räcka till. Jobb eller skola stjäl lätt den där extra tiden som skulle vara till annat. Motverka stressen genom att unna dig riktigt lugna stunder, kanske en spahelg.

Jag tänkte börja med ett ständigt återkommande moment i min blogg, veckans horoskop. Förra gången stämde det så jag fick lust att skrika rakt ut. Denna gången, visst fine jag har alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid. Plus att jag jobbar mina lediga dagar, och pluggar lediga stunder. Men Spahelg? Hallå. Har du glömt att min plånbok blev stulen?
Försökte hitta något annat som satt som en smäck. Men på ena sidan står det att min ekonomi ser ljust ut just nu. (Månadens lön var för liten för att ens kunna få benämnas Lön) och på andra sidan står det att min partner och jag har det riktigt bra. Och om jag inte har någon partner just nu, så kommer jag träffa honom idag. Då ska jag lägga till att jag inte har träffat människan jag skulle vilja träffa en dag som denna och så länge min själsfrände inte är Bengan på Slöinge Ip så stämmer fan inte det horoskopet heller.
Fan, jag ser domedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0