Lillördag

Mitt inlägg igår blev ju inte så jädra lyckat kanske, har fortfarande inte lärt mig det här nya bloggandet. Men jag trodde nog att jag iallafall hade lärt mig att klicka på Spara&Publicera, men icke sa nicke.
Så jag tänkte jag slår mig ner här en sväng innan jag pallrar mig iväg till jobbet för att tjäna kosing. Förhoppningsvis blir det mycket kassa idag för mitt ben/fot är inte på sitt bästa humör efter träningen igår.Gjorde världens felsteg och, kändes det som just då, krossade min egen fot. Jag som trodde att jag var immun mot sånt,men se på fan även jag hade ledband som kunde sträckas.

Jag och Marie hade mopperace hem igår, vi hade inte samma förutsättningar kan jag säg. Maries går på plan väg i ca. 55 - 60, min går i 50. I nedförsbacke kommer Marie upp i 70, min går fortfarande i 50. I uppförsbacke går Maries i 52, min går fortfarande i 50. Enda anlednigen till att jag hade hunnit förbi Berte innan Marie var hemma var att hon körde sicksack heeeeela vägen. Men jag tycker om min gamla Ragnar ändå...?

Om man tittar på mina bilder från badtaste festen, eller snarare förfesten eftersom jag inte lyckades knäppa några bilder på festen, så skulle man kunna tro att det bara var jag och Sara som var på fest.

So long gott folk.

Kommentarer
Postat av: din banan

jaa jag är lite bitter för ingen kommenterar men nu eftersom du var så snäll ska jag skriva en rad till dig också! bara så du vet så kommer jag snart till da city matöppet och köper mig en banana! bananerna är bara goda när du jobbar :) ses ikväll banana

2007-04-11 @ 12:57:15
Postat av: Sara

ida du är för jävla go.

2007-04-11 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0