Manic Monday

En lagom inaktiv dag igår som skulle avslutas med att jag skulle spela bingolotto i min ensamhet. Men eftersom det aldrig blir som man har tänkt sig så ändrades förstås det, för mitt i min tyck-synd-om-dig-själv-på-påskdagen-kväll så ringer Madde. "Hej, jag glömde ringa dig innan, men jag och Alexandra kommer till dig nu".
Så mellan två bingospel så byttes min "jag har ingen söndagsångest men jag deppar ändå"-kväll till att sitta och garva och slarva med två av världens bästa tjejer.
Framåt halv tolv nånting när vi allhop höll på att somna insåg madde och alex att dem hade en ganska lång och ganska blöt mopedfärd hemåt, och det var dom faktiskt(!) inte så sugna på, så det slutade med att vi dammade av min gamla bäddsoffa, letade upp lakan, täcken och kuddar och slocknade på momangen. Så nu är vi officiellt övernattargänget. Vi tre, bara. Brukar sova över hos varandra på loven, och det är ganska kul.

Nej, jag vann inget på bingolotto igår vilket sved gött eftersom jag om någon gärna hade tagit emot högvinsterna eftersom min plånbok inte har kommit tillrätta än.Men jag hoppas den lycklige gör nåt vettigt av pengarna, typ skänker dom, och låter bli att kopiera upp mit id-kort och klistra upp på varenda lyktstolpe i stan. Man blir ju orolig för det finns fan märkliga människor. Märkliga människor är såna som snor plånböcker på en fest där man känner alla. ALLA. Jag bara väntar på alla dem gångerna jag kommer tänka "nej fan,den låg i min plånbok", fast mest av allt väntar jag på smset som meddelar att evve har hittat den i dammsugarpåsen eller nåt sånt.

28 - 30/6 PEACE AND LOVE
14 - 16/7 STOCKHOLM
15 - 23/8 SUNNY BEACH
Skoja min doja att denna sommaren kommer blir DEN SOMMAREN


Kommentarer
Postat av: Sara

de kommer bli den sommaren, absolut =) speciellt nu när vi fått med oss dig till peace&love! WOHO:D

2007-04-10 @ 17:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0