Mullig är mer att älska

hur jag än försöker och försöker så lyckas jag aldrig hålla rent mina naglar, lyckas aldrig sluta bita på dem lyckas aldrig få rätt längd eller rätt glans. De är fel, det är fel längd, och när jag väl tar tag i mig själv och klipper dem så ska du se att jag lyckas klippa bort alldeles för mycket nagel och alldeles för mycket nagelband på köpet så jag avskräcks och sen får de växa fritt tills jag glömt bort hur ont det gjorde sist.
Jag måste verkligen börja äta bättre, matöppet är inte bra för mig. Idag blev det kexchoklad och Loka till fika/lunch, oj tänkte alla andra som såg det, det var inte bra. Oj tänkte jag, det var ju mörk choklad på den kexchokladen vad nyttig jag är! Och jag måste börja äta c-vitaminer(tror jag) ser jag nu när jag sitter och skriver och ser de vita fläckarna under naglarna, tror jag har hört nånstans att det är du-behöver-äta-mer-cvitaminer-tecken. jag behöver ut och springa också . Hjälp!vad händer? har jag nån omedveten komplexdag? Tyck synd om mig jag är tjock. Eller vänta, jag kanske bara är kurvig till skillnad mot benrangelna i cosmo. Jag har tränat 4 dagar i veckan sen jag var 11, det kanske inte syns. Men tro mig, det känns. För er som börjar bli oroliga för mig så kan jag lugna er med att jag har ätit en riktig måltid efter jobbet, och jag ska faktiskt träna ikväll, om det går för foten vill säga. Och nej, jag är inte på väg in i nån depression ,bara för att jag inte är så smal som jag/ni? kanske hade önskat, jag har aldrig följt nåt mode. Ja det var en pik till alla som fått för sig att det är modernt att vara deppig, det är det INTE.Inte att skära sig heller, det gör bara ont. Jag funderar helt allvarligt på att sätta upp plakat på jobbet vid rakbladen:"Ångestdämpande, nu i 10-pack!" Skulle vara nåt för tjejligan som är inne och handlar godis jämt och ständigt och ser ut att slaviskt följa detta nya mode med depression. Kanske skulle ha nåt erbjudande med grupprabatt? Nåja, tål att tänkas på, nåt annat som tål att tänkas på är hur jag ska lägga upp min vårträning, hade ju en idé om att utnytta mitt 10-kort på klitterbadet men det var nån lycklig sate som fick med sig det i min plånbok.
Så tills jag har lagt upp rätt strategi får jag minsann ha kvar de där extra kilona på, häcken, armen, låren, magen, ja i princip hela kroppen.
Sing-a-long Gott folk!
Turnaround, Every now that I know you'll never be the boy you always wanted to be
Turnaround, Every now and then I know that you'll always
be the only boy that wanted me the way that I am
Turnaround, Every now and then I know that there's no one in the universe as magical and wonderful as you.

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

jag har hört att det vita under naglarna är när man råkat slå till dem så dära löst, sprickor alltså

2007-04-12 @ 17:40:32
URL: http://guldbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0