sega söndagar

Har legat och schtekt i min solstol hela min vakna dag (från kl.12), som tyvärr ger hemska minnen ifrån förra sommarn. men som dock är ganska skön när man verkligen inte behöver göra någonting annat än pyssla om sig själv en eftermiddag. Men så blev jag plötsligt rastlös, skulle bara titta till datorn så den inte kapitulerat i värmen och givetvis fastnar man.
Tänkte att jag skulle ignorera smärtan i foten och springa en sväng idag igen, men så fick jag span på tvtablån och insåg att reprisen av Greys Anatomy går idag, och eftersom jag missade den i onsdags så har jag ju inget annat val än att titta nu.
Så det där springandet får nog vänta till sen, men jag tänkte faktiskt vara flitig och skriva min engelska i reklampauserna...Observera att jag skrev tänkte.

Den som lever får se!

Hon känner efter om det här är att vara fri
Om det här är ett liv med någon mening i
Det är ingen som tjatar längre
Det är ingen här som ber henne stiga upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0