Sommardag

min geografilärare är av den uppfattningen att man ej ska njuta av dessa dagar, såna här veckor då solen strålar i april som om det vore midsommar. Nej, för vid dessa tillfällen ska vi begrunda vad vi har ställt till med. Vi har överhettat jorden, det är därför vi har det så här varmt. det är därför min kusin ser ut som en kräfta på bröstet efter en lunchrast i solen. Det är vårt fel. Tänk så rätt vissa fel kan vara.

Igårkväll var jag och madde helt total 100% övergivna. Vi hade bara varandra. Nog för att det räckte, vi lyckades fördriva kvällen. Största delen tillbringade vi något skamsna på moped. Men tack och lov så hade resten av falkenbergs ungdomar ett liv igår så de inte var ute och kollade vilka geeks som var ute och moppecruisade. För det var jag och madde. Först lärde madde mig att tanka med kort och sen körde vi hela vägen bort till mcdonalds och köpte mcflurry med daim och kolasås. falkenberg är avståndens stad.

Sen var ytterliggare en fredag kväll slut. Ibland undrar jag när mitt liv ska bli så där vilt och galet och helt tokigt....
Uppstigning och jag och ragnar tog oss till matöppet för att knega lite. Snart är jag betitlad avdelningschef eller nåt där. Inte för att vi har några avdelningar eller ens knappt en chef, men man är ju ganska högt rankad nuförtiden...

Sen var det bara hem och byta kläder och bli trädgårdsmästare och ta gräsklipparn ner till rikemansgatan och tjäna ännu mer deg i solskenet. Det duger ju kan jag säg.

Usch, nu fick jag känslan av att dagens blogg verkligen var lunardagboksstandard. Inte speciellt kreativ ikväll känner jag.

Nu kommer snart två eller fler snygga damer på cykel som ska ta med mig ner till havet för att barbie lite.
Hav(e) it. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0