Vaken

Sitter här, strax efter tolv en lördagskväll. Tillnyktrad, avsminkad, i världens kanske största blåa tröja och världens sunkigaste brallor med spraysletet hår i en tofs, en apelsin och ett glas mineralvatten och p3 i lurarna.
Men det känns faktiskt oerhört skönt, kvällen har varit superlyckad och om jag då till på köpet kommer i säng hyffsat tidigt, då är jag nöjd. För jag är trött, man blir det av lov. Vilken tur för mig att det är slut imorgon då, och att det snart blir såna där goa halv-sex-mornar igen.

Kvällen har varit en riktigt smygstart-på-sommarn-kväll på Hulténarnas veranda, med grillspett, kall öl, nystämd gitarr och några tappra damer på sitt allra bästa humör, och ej att glömma en coach på sitt allra bästa humör.
Vi hade lagfest, eller lagträff. Vi var 6 stycken grillande och efter lite tjat fick vi tillskott av systrarna yster, japp det är Slöinge GoIF damlag i ett nötskal.
Vi var inte många men vi var glada.


Det var allt för inatt kära vänner. Nu, nu ska jag ha påsklov.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag måste säg att jag blir rätt glad när du säger att jag är lik simon janlöv i däcksvart mörker.. man ser ju i för sig nästan bara skuggan men shit va smal du måste tro att jag är :D

2007-04-15 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0