du kan stå under mitt paraply

jag ber väldigt mycket om ursäkt för inlägget igårkväll. Måste varit i en mycket förvirrande sinnesstämning..
Det är jag i och för sig fortfarande , dock av en helt annan anledning.
Jag är inte ett dugg förvirrad på grund av vädret iallafall. Det är en sak som är säker.
Jag hade en heldag på stranden inplanerad. Skulle upp riktigt tidigt, och pressa från första solstrålen till den sista..på (håll i hatten) Skrea Strand.
I ett svagt ögonblick i går eftermiddag lovade jag Lovisa, att okej då jag hänger väl med till Skrea då. En dag på en hel sommar borde jag ju kunna lida mig igenom. Och när jag väl insett vad jag lovat kunde jag inte med att dra mig ur. Så jag var mentalt laddad för en dags totalt blottande på stans största playa. Men så vaknar jag till ösregn vid fem tiden, och när jag senare stiger ur sängen fem timmar senare har det slutat regna, men ingen blå himmel så långt jag kunde se. Så det fick bli städning och packning istället.
Och nu har jag slagit mig ner här för att bränna några skivor. En absolut svenskt till Sunny Beach alla DJ's, och några andra typiska ida-skivor. Som man slänger på spelarn när man inte riktigt får ordning på tankarna, som idag. Synd för mig att min stereos cd-spelare har varit trasig det senaste året. Men jag är en mycket händig man, så jag ska nog komma på en lösning. Jag upptäckte också för bara några sekunder sedan att jag har en mycket säregen humor när det gäller att döpa brända skivor. Den senaste fick heta "ENGELSKA". Det säger ju allt.
Historian om min väry väry swedish platta är också rolig, den fick det namnet innan en fest i våras. Först för några veckor sedan insåg jag att jag måste ha skrivit fel namn på fel platta.

Nu ska jag tillbaka till verkligheten, lyssna på mina nybakade verk och försöka klura ut hur vi lät det gå så här långt.
So long salong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0