It started out with a kiss, how did it end up like this

Så var det ytterliggare en lycklig sate i mitt umgänge som blev 18.
jag tror jag nämnde ett antal gånger igår att jag har 1 år och 4 månader kvar.
Men vi hade trevligt ändå, i tältet undangömda från regnet.
Sen bar det av in till stan, jag, madde och camilla var först på plats. Men det var inte läge att gå in på bratt då så det fick bli en liten runda bort mot gamla stan och kissepaus.
Jag höll på att skita ner mig (ordvits) när jag står med byxorna oknäppta och skärpet hängande, och precis har rest mig upp och en civilpolis kommer runt hörnet och frågar om det möjligen är så att vi sitter där och kissar. För isåfall får vi allt hosta upp 800 spänn. Ehh, nej jag är ledsen men den där knappen åker upp hela tiden. Det är lite jobbigt..Är du från Gotland?" För att byta samtalsämne. Och hon var ju faktiskt från Gotland, och hon hade enormt medlidande med mig pga av mina dumma byxknappar.
Sen ramlade en efter en in på Bratt.
Jag skulle bara vänta några minuter, för att samla mod och blåsa upp mig så jag också såg ut som 19.
Men, inte heller igår skulle vi ha sån tur. Kanske inte sån lust heller, men på ett litet kick blev det helt fel folk i kön. Som förmodligen var benägna att tjalla på mig även om jag kom in, och det hade varit ruggigt pinsamt att bli nobbad av vakterna inför dem åskådarna. Så jag fick allt traska runt där på stan, som vanligt. Men det är väldigt socialt, man hittar alltid nån att slå ihjäl lite tid med.

Hemgång och sänggång och sen upp imorse för att jobba, och for once var jag inte helt slut när klockan ringde. Dock hade jag missat tvättiden (skämt) så jag fick gå i svettiga och smutsiga jobbarkläder, men det var ju bara några timmar så det fick gå.

Vi fjäskade till oss en SunnyBeach partyplatta av Jennie också, den kommer äga stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0