Äntligen


Äntligen är denna veckan över, äntligen är det bara de där soft mysiga dagarna kvar innan jullovet. För nästa vecka är det inte ett smack som måste göras, och jag älskar det.
Är helt slut efter denna veckan, gårkvällen var det sockerkick som höll mig vid liv typ.
Men vi fick gjort det vi skulle och resultatet är tummen upp!

Vaknade inte helt otippat utvilad och hoppade ur sängen för att sätta mig här och fixa lapparna som om några timmar kommer lossa en stor sten från mitt bröst, vilket innebär att jag avsäger mig som tränare för de små töserna. Äntligen på det med.

Efter det blir det hem och äntligen tvätta mitt hår, det är så äckligt och fett och örk jag vill inte ens tänka på det. Sen på med partystassen och in till Familjen D:s förfest på Västra Gärdet och efter det är det bara dimmigt.

Äntligen är det 15:e december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0