dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan

Det vart en hel del fotboll idag.
Eller typ bara mellan 14 - 15.30
och 16.00 - 16.40
och 18.30 - 20.00.
och därimellan var det bara transport.
Hur kunde det gå sähär Ida Johansson?

Imorgon blir min msn-lista ännu mer internationell, en viss italiano ska addas.
Och jag ber till gud att han kommer vara okej. Det är mitt enda krav, att jag ska palla två veckor med människan.

Marie :  Om tjugo dagar åker jag till Frankrike!
Ida : äsch, om 9 månader är jag i magaluf!
Marie: Haha, maggalöff. varför ska du dit?
Ida: För att det är världens fest, ett paradis typ!
Marie: Vadå.....det ligger väl i Sverige eller?

Åh nejnejnej. Det ligger inte i Sverige för då skulle vi aldrig vara så här taggade. Nu ska vi bort från allt vad förstånd och uppfostran heter. Vi ska känna att vi lever 24 timmar om dygnet och vi ska skaffa oss en bränna så att hon där kommer framstå som blek. Och dagar som denna ( hade regnet varit snö hade jag åkt skidor till skolan imorgon) så kan man liksom inte hjälpa att man tråkar ut er kära läsare, med sånt här tjat om hur kul vi kommer ha i en ynka vecka om NIO MÅNADER!

Innan jag slutar ska jag bara nämna att kombinationen ida,karin och sanna i samma rum kommer sluta i katastrof. Men om vi eventuellt skulle bli utslängda får vi bara hoppas att vi har samma tur med grannsämjan som sist, men det ska nog inte vara nåt problem med Karin i spetsen.

Kommentarer
Postat av: Karre barre

HAHAHAHHAHAHAHHAHA du är väääääääääärldens roligaste!hahhahaha

2007-12-05 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0