den nya IT-tjejen.

 http://www.svenskafans.com/grusplan/sloinge_goif/ - Ibland är min bror riktigt lustig.

Efter en halvlyckad cup i Gislaved blev det först besök på en en av gislaveds pizzerior med damerna.
Den stackarn som skulle äta efter oss fick sugrör fullproppade med ost, men sch, det var inte vi som gjorde det.

Sen tackade jag för mig och åkte på julbord istället för förfest hos Lina. Och det var ungefär allt jag pallade, för när jag kom hem vid elvatiden slocknade jag med en gång i sängen.

Upp idag för att baka pepparkakor med broder, och sen iväg och jobba. Eller det är nästan pinsamt att kalla det jobb, jag började iallafall vid 12. Blev satt framför en dator och skulle pyssla ihop ett kollage med bilder från personalfesten, och det fanns ett par hundra att välja mellan. Sedan skrevs de ut på gigantiska papper från den största skrivaren man kan föreställa sig, säkert tre meter bred. Sen tapetserade vi den nybyggda väggen med galna bilder på Matöppet crew:n. Tydligen gjorde jag det så bra så jag numera är IT- och Reklamansvarig.
Matöppet blir bara tokigare och tokigare. och roligare och roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0