From now on I'll play a different song

Det känns som att jag har tappat fokus.
Har misstänkt det ett tag, men fick det bekräftat som en spark i fejan idag på utvecklingssamtalet.
Jag vet inte hur, var, eller när. Men förmodligen glömde jag kvar det nere i Bulgarien eller åtminstone nånstans i sommarsolen, för hela denna hösten ska vi snart stryka ett stort svart streck över, knyckla ihop och slänga i papperskorgen och låsa in i en container och sen skeppa ner det till jag vet inte vart, bara långt härifrån.
Och då pratar jag givetvis om det rent teoretiska i skolan, det som ryms i skåpet. Det praktiska och det som medföljer utanför den stora betongbyggnaden på Garvareliden finns inget att klaga på.
Men satan i gatan vad det här kan ta slut nu, så skoltrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte ens vilken bok jag ska börja läsa i för det är för sent med alla. Jag orkar helt enkelt inte ta tag i nåt.
Åh, det är dåligt just nu.

Men från och med nu ska det bli fan så mycket bättre.
Kom ihåg att jag sa det där, för jag kommer förmodligen behöva påminnelse. förmodligen redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0