Gott nytt jävla år.

2008 kommer bli så bra.
Vi börjar med ett hejdundrande artonårskalas X2 i februari.
Sen tar vi siesta en marsvecka på sicilien.
Sen softar vi g med italienarna på hemmaplan i april.
I juni drar vi iväg på Sverigeturné.
och i augusti skakar vi rumpan av oss i Magaluf.

Att tillägga är bara att de blivande artonåringarna har gjort det finaste som någonsin gjorts mot mig. jag kan knappt fatta det, men tro mig. Här ska inte besvikas, det ska skrivas den tokigaste, galnaste och roligaste födelsedagssången som man kan tänka sig, som tack.

Kommentarer
Postat av: MADELEINE

allt detta ska även jag uppleva -en 18årsfest.. vilket år. plus att nån tar studenten:)

2007-12-03 @ 21:21:50
Postat av: Sara

jag gör allt för dig :)

2007-12-11 @ 20:08:10
URL: http://pappabetalarminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0