I thought I heard a hallelujah

Jag är inne på min sista timmar nu.
Sen öppnar sig dörren, och äntligen får jag ta del av det som ni alla andra pratat om ett tag nu.
17 års världen.
Det ska bli så kul.

nej, ärligt talat har jag aldrig varit så här otaggad inför en födelsedag. För inte alls många år sen kunde jag inte ens somna kvällen innan för jag var så nervös och nyfiken. och det där är helt sant, min mamma kan intyga det. Ett tag när jag väckte henne hela tiden övervägde hon att bojkotta min födelsedag.
Men nu kvittar det typ. Eller det kanske var överdrivet självklart vill jag också ha födelsedag, men det känns som att jag kommer bli lättare att tillfredsställa i år. Jag förväntar mig absolut ingenting, har redan så dåligt samvete för vad mor och far har pungat ut för mig den senaste månaden, inbetalningskvittot till fritidsresor ligger här precis brevid mig tillexempel.
Men naturligtvis kommer det bli sån där guldkant på tillvaron imorgon som alltid den 17:e december.'

och ja, som sagt. Magaluf är betald.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0