Back on track

Madde lyfte mig i skjortkragen så idag är jag lycklig.
Och det är jag faktiskt.
Trots nära 8 timmars jobb och en iskall mopedfärd hem där det kändes som en iskallvind blåste rätt igenom mig.
Men here I'm am, signed sealed, delivered. Skämt åsido.
Solen har kommit tillbaka efter sjukskrivning, Welcome to Sweden and the Westcoast.

Jag vill till Liseberg.

Även om jag är beredd att spy på mitt schema så är det idag flaggan i topp för det.
Jag har en helt ledig helg på hela sommaren, som det ser ut just nu iallafall.
Det skulle kunna vara vilken helg som helst, typiskt om det skulle vara en sån helg då hela falkenberg är lamslaget och inte ett smack händer. Men hipphipphurra för jag är ledig helgen v.30. Cowboy will be wild.

sunshinegirls make my day. det är ingen slump att det rimmar på kärlek.
och jag börjar tvivla på vår relation.

Kommentarer
Postat av: LINNNAAAA

JAG vill också till liseberg!!!!! ska vi åka dit?:P

2007-07-10 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0