Det kom ändå.

Vad får mig att äta världens äckligaste baconburgare?
Vad får mig att skrika "BINGO" varje gång de ropade ut ett nummer på en beställning?
Vad får människor att äta världens äckligaste maträtt, Langos?
Vad får människor att kladda ner varandra, tält, stolar, stolpar,ALLT med spritpenna?
Vad får människor att springa runt nakna på en camping full med folk?
Vad får Jenny att klättra upp på topp -10 listan över roligaste människorna jag träffat?
Vad får oss att klunka i oss vin två meter innan alkoholförbudsgränsen?
Vad får oss att skämta om en stackars byhåla som Ransta [wuuuansta]?
Vad får oss att komma hem med ett helt nytt ordförråd?
Vad får oss att uppskatta grannsämja?
vad får mig att tycka det är kul att springa runt i ösregn och socializa?
Vad får någon att tycka det är kul att sno solstolar?
Vad får mig och emma att sno HB på mcdonalds?
Vad får mig och Jenny att sno öronhängepluppar på Glitter?
Vad får oss att tycka det är coolare att låta bli att krama Neverstore, än att göra som alla andra och krama dem?
Vad får oss att skrika i princip vad som helst i en megafon?
Vad får mig att sjunga solo i en megafon?
Vad får oss att bli de mest populära grannarna?
Vad får oss att vilja åka hem?
Vad får Emma att bli så hes att hon låter som en porrskådis?
Vad får Jenny och Emma att stå längst fram på Hammerfall?
Vad får oss att skriva "Jesper är efterbliven. GO HOME!" på en lapp och överlämna den till stackars Jesper?
Vad får oss att bekanta oss med mytoman-malin från Sala som känner Byz, är förlovad och sms:ar med Dregen?
Vad får oss att träffa falkenbergare i vår ålder som vi aldrig sett förut?
Vad får Sanne att inte varna mig för att trampa i bajs?
Vad får Sara att hångla upp en desperat främling?
vad får mig att tro att jag är norsk en hel kväll?
Vad får mig att försöka övertala en riktig norrman om att jag faktiskt är norsk?
Vad får oss att uttala Ransta Wuuuansta?
Vad får Jenny att säga Moooaartin till Martin?
Vad får oss att komma med en kommentar som Hablas Español? Oui Bonjour!
Vad får oss att allihop att få en ny bästa tjejkompis vid namn Oskar?
Vad får Emma att vilja logga in på msn från mobilen mitt i natten för att ha namnet Ransta?
Vad får mig att ha ett rosa tygband runt handleden som jag aldrig vill ta bort?
Vad får mig att ha ett neonrosa plastband brevid det röda bandet?
Vad får jenny att skrika ut att jag och hon har samma humor?
Vad får mig att försöka sminka bort bakfyllan varje eftermiddag?
Vad får mig att inte förstå att det enda som hjälper är en dusch?
Vad får Jenny att attackera mig med foundation?
Vad får en inte att skratta när Lunkan och Lunkan finner varandra?
Vad får oss att smita in på ett hotell för att käka frukost?
Vad får Jenny,Malin och Emma att gå i en timme för att hitta till ett ställe 10 minuter från campingen?
Vad får Sandra att se alla kändisar på stan, hela tiden?
Vad får mig att tro att det då är något att skryta med att jag käkat frukost med Leif Pagrotzky?
Vad får någon att se det som en omöjlighet att inte blanda ihop mig och Sara?
Vad får någon att kräkas precis utanför vårt camp?
Vad får Elina att inte vakna när hela tältet rasa över henne?
Vad får Sara N att kasta ett gäng solstolar över stängslet, ut på järnvägen?
Vad får Emelie att kalla tjejen som råkar stå på hennes tröja för fittjävel under Winnerbäck?
Vad får Johan (?) från Sandviken att göra den mest spontana och fulaste minen i bakgrunden på vårt kort?
Vad får mig att lyckas bli vräkt ur en kundvagn?
Vad får gangsterJenny att sno en konsumvagn från funktionärerna?
Vad får Jenny att sedan förvara vagnen i deras förtält?
Vad får Lidköpingfolk att lära oss ramsan "OA optikern"?
Vad får några (...) att förvandla Linns solstol till en vagga?
Vad får oss att sova hela tågresan hem?
Vad får mig och Sandra att håna en liten kille som käka blå isglass?
Vad får oss att tro att vi glömt hälften av tjejen på centralen i gbg?
Vad får mig att inte längta tillbaka?
Vad får mig att bara vilja åka dit nästa år, ha tur med vädret, träffa samma folk och ha ännu roligare?

Svar : Peace & Love 2007. Festival Alabama.
(känner jag mig själv rätt kommer det mer sånt här)

Kommentarer
Postat av: jenny

FAN VA DU ROCKAR IDA! helt otroligt!!!!! RANSTA for life

2007-07-04 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0