Det ska bli bättre framöver

jag har precis konstaterat att jag kommer få cirka nada helt lediga dagar på hemmaplan. De få jag faktiskt kommer få kommer spenderas på annan ort. Tyvärr inte i Ransta.
Dock Estocolmo och förhoppningsvis Helsingborg och tillslut in heaven. = Bulgarien.
Men ska vädret vara sånt här kan jag lika gärna tjäna kosing i sommar och spendera dem här och var till hösten.
Jag måste lära mig att spara, annars kommer vintern bli hård.

De säger att jag samlar upplevelser och inte pengar, gärna för mig.

Nu ska jag trampa ner till det stora blå och hänga lite med sunshinegirls, sen ska jag avsluta kvällen med "To wish Impossible things" bara för att det är ett tyck synd om mig själv avsnitt.

Girls just want someone who wants them back. At least I do / Brooke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0