Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar

Nu händer det grejer.
Eller nej,det gör det egentligen inte alls.
Tvärtom, mitt internet är sjukt segt, ursäkta ordvalet. Det ska naturligtvis vara segare än vanligt.
Ett bevis på det är att till och med min kära moder upptäckt hur trögt det är. Så min uppgift här och nu är att kolla upp alternativa bredband. Så jag är mitt i smeten just nu kan man säg.

Förutom det sitter jag nu, med löningen inom räckhåll, och nätshoppar igen. Enligt min guru, Ebba von Sydow (STORTSTORT skämt) ska H&M ha riktigt bra nätshopping, och till bra priser. Se på fan, för det visste vi inte. Säljer man kläder som kostar skjortan så vänder man sig till ganska fel målgrupp om man bygger en av sina affärer vägg i vägg med gekås. Men det är bara mina tankar...

En ledig dag imorgon, nu igen tänker ni och äntligen tänker jag.
Om bara vädret tillåter ska jag ta mig bort till fanny, förmodligen till fots, och hämta min cykel. Jag tror faktiskt jag ska göra det även om vädret är skit. annars kommer den aldrig komma hem, och den kommer behövas till lördag.

Lasse Lind is the shit ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0