It's a good day to die today

Två dagar i rad. Har jag överskattat den svenska sommaren och trott att jag kunnat röra på mig här i världen utan att komma hem helt dränkt. dubbelfel.
 Så nu har jag precis tinat upp igen efter en blöt och kall mopedfärd hem från jobbet, för se på fan jag har jobbat idag! Hade mer än gärna varit i gbg idag istället för här, men en annan har jag dyra planer för hösten så cashen behövs. Det som återstår denna onsdag är ett besök hos dr.ben i halmstad som bokstavligen ska banka skiten ur mitt smalben. Om jag hade kunnat springa nu på en gång hade jag aldrig slutat igen.


Jag vet vilka som kommer vara snyggast i skolkatalogen.

35 dagar kvar.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1117039,00.html

och förresten...
Det är typ lite skrattretande att aftonbladet har nedräkning till victorias födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0