Låt det blåsa låt det regna hela natten

-det kan aldrig bli för mycket lasse lindhbom band.
Jag ska inte bli långrandig.
Ville bara ännu en gång offentliggöra mina känslor.
Ikväll är de lika mörka som himlen, och resten av Ugglarp.(staden som gatlyktan glömde)
Mycket på grund av vädret.
Det är slutet av juli och jag sitter i ett unket hus, 10 meter i ösregn från min säng, med en gammal värmefläkt igång.
Den låter som att den kommer sprängas vilken sekund som helst. Så jag stänger av den då och då, varje gång jag slår av eller på strömbrytarn så blinkar taklampan till. unket är huset.
Så jag ska stänga av fläkt och lampa nu. Även datorn.
Lägga mig i min säng och spela Fifa så länge jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0