Resultatredovisning

Det blev nitlott.
Stöp på målsnöret liksom.
Det kan gå att ordna, lite halvdant.
Men då måste jag först bestämma mig för hur mycket jag vill det där.
Annars får man väl bara fortsätta knega, och gå där ute på lagret, åka lite skateboard med Emil. Käka lite godis, Själv, eftersom Emil, 11 BANTAR.Japp. Livet är hårt för vissa, mullig är mer att älska.

Och när jag inte har någon att prata med så går jag där och drömmer mig bort till ett skabbigt hotell, iskalla drinkar och varm vit sand. Gissa en gång om jag längtar till Sunny Beach.

Om 20 dagar sitter jag på planet.

För en timme sen satt jag på moppen hem. Jag var genomvåt, men jag torkar. det vet man, så det var inte så farligt. Värre var det när jag insåg att min bäddmadrass hängdes ut imorse på vädring. Det var uppehåll då. Sen åkte jag och jobbade, och ingen familjemedlem i Johanssonklanen vet vad Hjälp innebär. Här kör vi mer har man satt sig i skiten får man se till att ta sig därifrån också. Med andra ord: har man hängt ut sin bäddmadrass får man själv plocka in den igen. jag kommer sova skönt inatt. För 10 år sen önskade jag mig en vattensäng, äntligen. Eller?

Kommentarer
Postat av: MADDE

åååå ryser i hela kroppen när jag tänker på sunny beach !!!

2007-07-27 @ 02:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0