ugglan i ugglarp

once again. Klockan ringde 8.30.
Eftersom jag inte kan springa med mitt ben tänkte jag att jag kunde ta mig ut på en lång, lång promenad.
Flera timmars promenad, gärna i regn. Innan jobbet så jag inte skulle känna mig fullt så rastlös.
För det mesta brukar jag snooza i några timmar, men idag stängde jag av den direkt.
Vaknade sen 10.45, var inte alls sugen på promenad då. Körde en vända till Slöinge med mamma brevid och lillebror därbak.
 Ska krubba lite nu, sen ner och knega till 19.30 nånting. Sen förhoppningsvis absolut ingenting alls ikväll.
Kanske kan bli sån där promenad ikväll, och kvällspromenader brukar kunna innebära sällskap.
Men jag ska inte hoppas för mycket, jag är kusin med en festprisse som alltid har krafter över till fest.
Men just nu är jag bara rastlös och hungrig. Ugglarp har bara nåt att minska rastlöshet med på sommaren, och inte fan är det sommar nu.

Just so you know så missar jag kräftfestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0