Värdelöst

regn + jobb suger livslusten ur mig.
jag börjar bli orolig för att jag kommer se tillbaka på  denna sommaren som, värdelös.
Detta som skulle bli så bra. Jag p-a-l-l-a-r inte mer, inte mer regn, inte mer jobb, inte mer gnäll, inte mer tankar. Fanfanfan. Matöppet var fan så mycket bättre ÅR1 då jag och fredman knegade själva ute på lagret och levde loppan och hade betygsättning varje lunchrast.

Jag gjorde som alltid, hyrde två värdelösa filmer igår.
Vi pinade oss bara igenom en, sen pinade jag mig själv igenom den andra idag efter jobbet.
Värdelösa.

Jonsson har blivit badjävel i den svenska sommaren, på cykelavstånd. Det kunde inte varit bättre denna helgen.

Kontot har länsats, på värdelös skit. Det är värdelöst. Stockholm utan pengar är värdelöst.
Päronen är med, det är inte värdelöst.

jag ska ta mig bort till Långasand ikväll, synd att det inte regnar mer (vad fan säger jag?), hade varit skönt om regnet bara kunde skölja av och bort allting.

Cowboy coming up, det är inte värdelöst. Jag och bror har förfest, ni kan börja fjäska in er nu. här är min msn: skämt åsido.nu.
You better be there.

Kommentarer
Postat av: Lina

aa det är skönt att det finns någon! hade vi fått jobba ihop varje gång hade jag jobbat kvar! HELA livet! men sen när vi köper stället så, micromat all day! är du lika ensam som jag ikväll ?;)

2007-07-09 @ 00:00:44
Postat av: MADDE

sluta deppa ida! du har umgåtts för lite med mig de sista dagarna och för mycket med matöppet! de är sommarlov och om en månad åker vi till bulgarien! life is wonderful! lyssna på jason! sluta deppa! kärlek till dig min pärla!

2007-07-09 @ 00:00:50
Postat av: MADDE

jag å lina kommenterade precis samtidigt 00.00! hur ballt är inte de?

2007-07-09 @ 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0