Vi kan leka doktor du och jag

full rulle non stop igår.
Hann med lite solbad innan jobbet.
Skyndade mig hem, även om det är som att få en död häst att galoppera. Min moppe går inte snabbare för att jag har bråttom, 47 km/h, that's it.
Hem kom jag, och ombytt blev jag.
Sen middag med familjorna Johansson+Jonsson och sen vidare mot Boberg och 17-årskalas.
And t hat's all we're gonna say about that. Ingenting märkvärdigt, nakenchocker, danser, sånger, shotar.

Efter en händelserik natt med många telefonsamtal, som jag pga just sömnen inte minns så väl, utan bara fick små korta flashbacks tack vare min samtalslista imorse. Iväg till jobb, som for once gick smärtfritt.

Ikväll är vi på det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0