x-tra

har det minst sagt varit.
Liksom så många andra söndagar har jag och bror legat helt uslagna i varsin soffa och kollat på film.
Ovanligt för denna söndagen var att han har tittat på mig flera gånger, skrattat lite och sett lite stolt ut "Fan Ida, för en gång skull är du mer sleten än jag "

Johan kom ikväll för att lira bakfylle-fifa. Enligt han slog jag mitt highscore rekord igår.

Det finns bevisligen många sätt att sammanfatta min lördag på.

Men hur många shotar det än blev igår, hur många cykelmeter, och hur lång promenad, och hur mycket dans, och hur mycket fest det än blev igår så var jag ändå fit for fight för en fifa turnering.
Dessa två pojkar, som har fifa som religion och kan varenda knapptryckning i sömnen trodde de skulle kunna spela skiten ur mig som först efter en halvlek insåg vilken knapp som får gubben att springa.
Jag är tydligen en naturbegåvning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0