Avsvalkning

Jag vaknade för en gång skull tidigt imorse, satte på dvd:n och kollade några avsnitt One Tree Hill innan klockan var tillräckligt mycket för att gå ut och lägga sig på balkongen, och där har jag legat sen dess.
Fått i princip hela storyn från Hulstfred berättad, åtminstone maddes version.
Sen när dynan under mig var helt blöt kände jag att det var dags för att pysa ner till havet och doppa mig.
Sagt och gjort, handduken på pakethållarn och 17 kronor i bikinin till glassen jag skulle köpa på campingen så trampade jag bort, ungefär 100 meter senare ångrar jag mig och erkänner att jag faktiskt hellre vill kolla på hultsfredbilderna än att bada ensam.
Så jag är alltså bara här på kort visit, jag ska snart ut i solen igen. Det får bli en sväng inom matöppet på väg till matchen för den där glassen jag måste äta.

Ut och stek, kyss en grek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0