Det är inte bra, men det är långt.

Så blev det ytterliggare en försovning. One Tree Hill ställer till det i mitt liv.
Dock var mamma på solskenshumör och körde mig till skolan, och som inte det var nog så överlämnade hon också sitt kontokort till mig, så att jag kunde köpa nåt till imorgon.

Så efter 5 minuters muntligt franska prov, som resulterade i slutbetyg MVG, så väntade 5,5 timmars håltimme.
Vid tio traskade vi ner till stan för shoppingen. jag och denise blev dressers( finns det ens ett sånt ord?) åt Jonas.
Det är alltid lika kul att spendera pengar åt någon annan som inte har några begränsningar. Pappa betalar!
nae, inte riktigt men snygg blev mannen.

Sen var det det svåra kvar. Klä mig själv.
Efter 2 timmars spaning gick vi tomhänta upp till skolan igen för vår sista historia/samhäll lektion.
Jocke vet hur man ger idiotblickar iallafall. Shit säger jag bara. Där försvann sista gnistorna från honom.

Sen fick jag bara känslan av att jag verkligen borde ta tillfället i akt när jag har mammas kort i väskan. Så desperat flög jag runt i hela falkenberg i en timme för att iallafall hitta något. Ett linne och skjorta/klänning/tunika blev det iallafall. Provning är överskattat så det blev en överraskning när jag kom hem. Nåja, det får duga för imorgon. Eller?

Broder får sommarlov ikväll, det innebär för mig träning, pizza, jordgubbstårta och en natt med love of my life.

"They are not you"- känns som att det kommer få sammanfatta morgondagens händelser.

Känns inte som att jag fick till det med mitt bloggande idag. Därav rubriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0