Nationaldag

George Bernard Shaw once wrote: there is two tragedies in life,
one is to loose your hearts desire. The other is to gain it.
Clearly, Shaw's had his heart broken once or twies./ Brooke.


Idag har jag inte varit svenskare än vanligt.
Jag sov till strax innan elva, körde en telefonering med jonsson och startade sedan projektet "Få ordning på mitt rum" det tog nästan 3 timmar, inklusive paus.
Men nu är det finally klart och jag har tillochmed hunnit med kvalitetstid med lovisa idag.
Vi skulle få sommarkänslorna att svalla så vi cykla ner med bikinin på pakethållarn och spela minigolf.OBS!jag vann.
sen cyklade vi vidare mot badet, men kom halvvägs och sen hade lovisas bikiniöverdel fastnat i mitt cykelhjul. Tack vare oerhört hjälpsamma lustigkurrar till badgäster så fick vi loss den. Men den kommer aldrig bli sig själv eftersom den nu ligger sönderskuren och oljig i min soptunna.
Så kan det gå under årets första dopp! (som uteblev)

Jag har också bestämt mig för att undvika hepatit A och B i Borlänge (skoja, Bulgarien) istället för att punga ut med 1000 spänn som jag inte har till sprutor. Nej ni kan vara lugna, mamma vill nog vara på den säkra sidan och betalar antagligen ännu mer om jag kommer hem friskare än jag åker dit. Hon skulle nog gärna se att jag tog en sån spruta innan Borlänge också iofs..

Imorgon ska jag lämna in mitt geografiarbete och göra mitt franskaprov, sen ska jag softa en vecka innan jag avslutar första kapitlet på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0