Typiskt.

Solen har stekt sönder varenda falkenbergare i en vecka nu.
Ungefär alla utom Sp1c har varit tillräckligt lediga för att ligga på stranden.
men så idag, så skulle minsann vi också få gotta oss i solen, när alla andra var tvugna att gå i skolan.
Jag gick upp kl.7 och duschade.
Övervägde att åka in och snacka betyg med Ranja.
Gick och la mig igen.
Vaknade 10.40.
Moln, soldis och iskall vind.
Jag stack och klippte gräs hos stockholmarna.
Förbannade mig för att jag går i Sp1c denna veckan och missar solen.
 
En glädjande nyhet idag var mitt brev från nåt försäkring och pensions tjohej som har koll på min lön från Matöppet. Tydligen har jag nästan 3000:- innestående semesterersättning.
Det sitter inte helt fel i dessa fattiga tider.

14 dagar kvar.
63 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0