Where I End And You Begin

den nya designen matchar mitt humör.
jag vet inte vad som hände.
Det bara sjönk.
Ner i botten.
Och jag vill inte ens upp igen.

Just nu vill jag inte ut imornkväll.
Just nu vill jag inte ha klubbfest på lördag.
Just nu skiter jag i om jag får sommarlov imorgon eller inte.
För det är inte alls lika kul längre. Inte just nu iallafall.
Förut kom man hem till jordgubbstårta och solsken.
Imorgon kommer jag komma hem till. Vad?
Regn och ångest.


Släng ett täcke över mig, stötta nacken med sisådär 7 kuddar. Lägg en dosa i min hand. Tryck "Play" och skicka mig till en annan värld till tonerna av I don't want to be. Ni vet vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: paprika

ääääääääälskling <3

2007-06-15 @ 13:47:42
URL: http://pappabetalarminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0