Avslöjande

Igår hade jag inte tråkigt.
Inte ens små incidenter som blablabla förstörde kvällen.
Fast nästa gång det blir fest så är inte Ananas bjuden.
Det hände så mycket, och det var så kul, så jag vet inte var jag ska börja.
Så det är nog inte ens nån idé att jag försöker.
Kort kan jag sammanfatta det med, tärningspel, apor, dansgolvs melodier, dans, kramar, kommentarer, skrattattacker, och ja allt annat som gör en bra kväll jävligt bra. Dock borde det startas en kampanj lokalt i falkenberg som upplyser ungdomar om skillnaden mellan inbjuden och drop-in.

"Jag vill bara ha mr.2006 ändå."


Jag börjar bli rädd för mig själv.
Svider gött att man kissat och svettats ut typ 200 spänn idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0