Mission Impossible

Imorse hade jag nästan bestämt mig. Efter en lång dag i skolan skulle jag inte ha någon som helst glädje av att åka till gekås och bara råka slösa pengar på absolut ingenting vettigt. Men eftersom sällskapet lockade mer än engelska lektion med corall så blev det 556:an till det stora gula varuhuset iallafall. Med en strikt budget på 100 kronor, jag skulle testa något nytt. Se om det ens var möjligt. Det började bra då jag hade både Lovisa och Olivia på min bana, men eftersom de övergav både oss och gekås fortfarare än kvickt så hamnade jag vilset bland havet av prylar tillsammans med shopaholicsen sara,sandra och sofie. Jag får vara hyffsat nöjd med min strategi att inte plocka på mig massa onödigt, men när jag kom till godishyllan (ursäkta jag menar godishallen) så kurrade min mage så varenda godispåse skrek mitt namn och jag kunde bara inte motstå...Så det slutade med en summa på 243 kronor varav ca.75% bestod av godis.
Sen gick jag som ett psykfall och intalade mig själv hur fula H&Mkläderna var och gjorde inte alls bort mig när jag nästan krockar med en gammal klasskompis mamma...

Vidare till Stanton för krubb och för att designa vår Peace&Love bok, med härliga klistermärken. När vi slagit oss ner vid bordet och jag smusslat med mig mer bröd än hela Afrika fick -93 så inser Sara att hon glömt ena arket med klistermärken. Detta får ju bara inte ske, så Sandra och Sara kutar iväg till gekan igen och leker tydligen utvecklingsstörda samtidigt som jag och Sofie sitter kvar på ett folktomt Stantons och är övertröttare än övertröttast.
Sen äntligen sitter vi på bussen och kan börja designa boken och smida ännu mer planer inför trippen till borlänge.

Dagens nytänkare var Sandra då hon inte orkar ta sig till ett provrum utan slänger på sig shortsen utanför jeansen,klappar lite på benen och kan sedan konstatera att de sitter perfekt.
Kommande inlägg i Peace&Loveboken
Sandra är full om ett svin
Hon flörtar med småglin
 
Sandras replik:
Ida är bara avundsjuk
för hon vill bara ha ...

Låt fantasin flöda gott folk, inte ens jag skriver sådana rim i min blogg.

Vi kommer vara bäst på Peace & Love.
Vi var bäst redan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0