Ny variant

Igår gjorde vi något ganska typiskt oss.
Engångsgrill(-ar), korv ,bröd, ketchup, ramlösa, carlsberg och stereon(Denises mobil).
Och vi hade ganska trevligt, också ganska typiskt oss.
När vi tvingades inse att det bara var maj, och inte högsommar då man kan sitta där på klitterna hela natten utan att frysa, så begav sig några via fötterna till västra gärdet och några till bilen för cruising.
Om du var cyklist sent igår kväll, och blev förföljd av en bil. Så var det inte vi.
När jag sen kom hem till en ensam lillebror, fylld av energi försökte jag dra med han ut på buspromenad mitt i natten. Men han var inte så sugen på det,så det blev tv:n för mig med men jag kommer inte ihåg en sekund ur filmen så jag somnade nog hyffsat snabbt.
I vilket fall vaknar jag av ett sms från min äldre bror "FIXA MORSDAGPRESENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", han är inet känd för sin framförhållning. Han vaknade antagligen och insåg att det var morsdag, nu igen.
På något sätt klarade han sig på ett bananskal i år igen, eftersom både jag och syster inhandlat nåt symboliskt för att hylla vår moder.

Jag gillar att få lön, att äntligen få köpa nya kläder, men söndagsångesten denna veckan är inget festrelaterat. Bara ångest för att 4000 spårlöst (inte helt sant) försvunnit från mitt konto på två dagar.
Dock kan jag dämpa ångesten genom att tala om att Bulgarien-betalningen är undansatt,och de övriga pengarna ligger antingen i min garderob, i min mage eller på bänken och förgyller mammas dag. Så, det är en helt okej söndagsångest.

You expect from me, what I could never hear from you.

fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0