Slapp

Min dag igår var inte mycket att klaga på . Jag vaknade vid fyran av att regnet bokstavligen piskade mot rutan där jag låg och sov i min tältsäng på herting, yes ingen träning tänkte jag. Men när jag sen vaknade vid halv sex så sken solen, så det var bara att pallra sig upp. Så träning blev det, och sen sitta och plugga på naturkunskapsredovisningen i 1,5 timmar. Sen hade jag lektion i en timme och sen två inställda lektioner, vilket innebar att jag var ledig fram till halv tre. Så vi satt i kk och pluggade, och sen gick vi och fikade. Jag har världens bästa klass.
Naturkunskapsredovisningen gick ju ganska bra iallfall, jag kunde ju det mesta även om jag inte kommer ihåg ett ord av vad jag sa där framme vid tavlan. Men mitt G ska jag nog ha säkrat iallafall. Nu är jag iochförsig en sån där som inte tycker jag har gjort bra ifrån mig om jag inte får vg, och i "mina" ämnen är det inte okej förrän det står MVG på proven. Men helt ärligt kan jag skratta åt naturkunskap. Det spelar mig ingen jävla roll vad hon skriver i sin papper, sure jag har lärt mig något. Självklart, jag har väl inte suttit på ranjas lektioner nästan 5 timmar i veckan utan att något har fastnat. Men betyget, det kan hon ta och behålla för sig själv. Jag behöver bara en avklarad kurs, det  är allt jag behöver. Sen kommer jag aldrig mer behöva bry mig om naturkunskap. tack och lov för det.

Idag var det lång, lång sovmorgon vilket var välbehövligt efter matchen igårkväll som varade för evigt. Halv tio kunde jag pallra mig upp ur kojen. Första och sista lektionen var 11.25 till 12.30 sen hade jag bara nationellt prov i engelska i en halvtimme vid 13.30 sen kunde jag kila hem. Det där engelskaprovet var typ det bästa jag någonsin haft, det var muntligt och det gick för jävla bra.

Nu blir det svenska uppsats och geografiplugg och tinnitusfarlig musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0