väck

idag trodde jag att jag skulle vara soffpotatis, så döm av min förvåning när jag kom på mig själv med att vara ute och gå och rensa skallen i 3 timmar. Men nu är söndagen och all dess ångest slut så jag ska avsluta alla meningslösa söndagkvälls konversationer på msn, stänga av windows media player, säga godnatt till gessle,syd,fritioffsson och allt vad de heter, öppna mitt fönster på vid gavel för eventuella nattgäster..Skämt åsido, fönstret öppnas av en anledning; morgonsolen har numera en tendens att förvandla mitt rum till en riktig sauna. Så numera pratar jag finska när jag vaknar...oj, vad humorn är låg ikväll.
Nej,som sagt imorgon ska jag vara flitig. Jag ska instudera allt vad geografi heter, påbörja min klimatuppgift, skriva klart mina svenska uppsatser....blablabla, jag får det att låta som att jag ska vara ledig en vecka.
Sen ska jag om tiden räcker till, ytterst skeptisk, åka in till h-stad och slänga i mig en fika med camilla, eller åtminstone ta mig till getinge och hämta ut mitt idkort så jag kan köra upp det i trynet på vakterna på lördag(ida, det är inte själva idkortet som gör det, det är åldern) sen ska jag ringa amanda eftersom vi antagligen inte fick med alla detaljer i dagens samtal. Sen ska jag sparka boll. Sen ska jag in till systeryster och slagga.

Det är nog bäst jag slutar där innan jag kommer på nåt mer dåligt skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0