aammmen durååå

karin: Haha, vadå köper  du blyertspennor? Såna hittar man ju lätt på golvet.

dagens ungdom, jag säger då det.

Annars var det en utomordentligt bra dag, vi höjer monica till skyarna för att vi slipper geografin till fyra. Så istället fördrev jag tid på stan och köpte de nämna blyertspennorna, avslutade med en fika på Lounge och sen trampade jag och Engman ut till klitterbadet och lyfte skrot nån timme, sen tog vi lite avslappning. Så imorgon kan ni kalla mig kräftan kan jag säg.

sitter och tänjer smilbanden med Björn Gustavsson. Han är klockren.

Äntligen fredag säger vi när vi vaknar imorgon! Äntligen iskall morgonträning, äntligen sista jävla franskalektionen, äntligen historia redovisning och äntligen idol-kväll med tjejerna. och äntligen lite "shopping" efter plugget.

One Tree Hill nu. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0