antipiratbyrån

Det är tvära kast idag.
Vaknade 1,5 timme försent imorse. Kusinerna Johansson skulle plåtas kl.11.
Kvart i 11 vaknade syskonen i detta huset och såg ut som vrak allihop.
Men bara ett par minuter för sent var vi på plats på stranden, i alldeles för lite kläder.
Strand är sommar, bikini och fesljumna vattenflaskor. Inte november, ljusa skjortor och fruset snor i näsan.
Men det var det idag. Så efter att vi pinat oss igenom nån timme på en skuggig klippa på Salleberget skyndade vi oss hem till varm mat.

som om det där aldrig hänt så sitter jag nu med en tallrik sommar framför mig i shorts, fotbollsockar och linne.
Ärligt talat hade jag mycket väl kunnat tänka mig att sitta kvar så hela kvällen, och vara ännu mer inaktiv än igår. Men tydligen passar det sig inte. Så jag får väl sörpla i mig den sista smälta glassen och ta tag i kvällens schema.

Det verkar som att jag missade nåt igår iallafall. Otippat.
men det var för mycket lammkött där för min smak. säger hon som är en av de yngsta tvåorna.
Men ni vet ju vad det är för kött jag vill ha, så fråga inte.
(Det där lät väldigt mycket JennyLB, "vad det är för kött jag vill ha")
Shit, jag måste börja skriva normala metaforer.


man är aldrig för gammal för att busringa.
Ska du med och träna på måndag eller? tjockis.

Kommentarer
Postat av: jenny LB

du är världens goaste människa ida!!!

2007-11-11 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0