"Come on and let it snow". Ouch.

För tio timmar sen bestämde jag mig.
Då fick jag för första gången riktigt jävla nog.
Det kan verkligen inte vara meningen att jag ska hata varje onsdag morgon och fredag förmiddag?
Så som jag gör.
med klumpen borttynande i magen mejlade jag syon. Så om några dagar blir det aldrig mer Franska steg 2, i det klassrummet, med den läraren och inte de förbannade läxorna heller.
Då, kommer jag äntligen att se fram emot onsdagarna precis som jag ser fram emot de andra dagarna.

Har varit hemma hela dagen idag, varför vet jag inte riktigt nu längre. men det kändes som en bra idé imorse iallafall, och när pappa väckte mig vid tolv kändes det ännu bättre. Men är det någon som frågar så har jag haft huvudvärk och ont nacken. Vilket delvis stämmer, men nog hade jag orkat mig igenom en skoldag. Men man ska aldrig utmana ödet.

Istället har jag bränt årets första julskiva och lyssnat om och om och om igen på ni vet vilken.
Har även städat mitt rum, vilket var väldigt bra för min dammallergi. Inte för att jag har någon, men hade jag haft så hade mitt rum varit rena dödsfällan.

Familjen Johansson fick precis ett väldigt bra telefonsamtal. " Hon mår bra".

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vem mår bra?! :)

2007-12-03 @ 00:56:19
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0