E du skev i hjärnan ellä?

tack vare min teater och fantasi och Monicas godtrogenhet så slapp jag och Denise undan geografi-redovisning. jag slutar aldrig att imponeras av mig själv.
Skämt åsido.

Som om jag inte får nog av fotboll annars så fick Karin med mig som åskådare till fotbollen efter skolan. Jag lyckades pricka in helt rätt dag för sådan aktivitet eftersom det var schtekar-klasserna som spelade.
Dock var det inte så vidare trevligt när ettakladdaren fick hela sin knäskål förflyttad till helt fel ställe.
Men han höll skenet uppe i väntan på ambulansen, så jag och karin fick en ny favviz.
Jag tror inte vi är bra för varandra, vi blir så fruktansvärt skeva i skallen när vi umgås.

Nu ska jag vara lite huslig och fixa krubb till min heldag i kombihallen, halmstad imorgon.
Det blir ännu mera fotboll då. Upp med handen ni som är förvånade.Trodde väl det.
men det ska faktiskt bli riktigt jävla roligt.
Vi ska ladda upp med


Det är så skönt nu.
Att du slipper oroa dem som har oroats.
Du kanske inte förstår nu.
Men någon gång kommer du fatta att de räddade ditt liv.
Du hade kunnat missa så mycket mer, än ett julspex.
Du hade kunnat missa allt som komma skall.

Kommentarer
Postat av: karre barre

du e bäzzt. eller kanske vi två tillzammanz:D

2007-11-20 @ 21:08:24
Postat av: sara

fint skrivet vännen =)

2007-11-21 @ 09:25:27
URL: http://pappabetalarminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0