ganska mycket har hänt sedan 99

once again så lyckades jag skriva ett sånt där klämkäckt inlägg. Och glömma publicera.

jag är trött och lack idag så ni får nöja er med detta:

I fortsättningen slutar min dag 14.25.
Ingen mer geografi på torsdagseftermiddagarna.
Applåder, Applåder.

Pungade ut 700 spänn för julspex + grand idag. Nu får det fan bli århundradets fest annars hoppar jag i Ätran.
Skämt åsido, men ju fler vi är desto högre skratt kommer höras från andra radens högra halva.

I brist på vanligt plugg (finally har provvågen ebbat ut) så ska jag plugga in 2000-talet med Ken nu.

Kanske får ni höra den på måndag.
Eller Gasen i botten, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0