håll dig på avstånd

Inga större skandaler från igår som har uppdagats de senaste timmarna.
Jag bockar och bugar.

Mina naglar är brutna och spruckna allihop, och det har samlats en svart rand under var och en. Mitt hår är strävt och fett på samma gång, börjar få en orange nyans nästan.
Den stora kända HP-tröjan har suttit på sen jag kom hem inatt, den bidrar starkt till lukten som förföljer mig.
Det är jag, det är jag som luktar illa.

Plus att jag börjar få tillbaka aptiten.
Nu blir det naturligtvis AA (kan misstolkas, men just idag var det andra avenyn..) sen en välbehövlig dusch med bodyscrub och fotpeeling och ansiktsmask. Allt för att få tillbaka människolukten. Sedan mammas mat, och det är ju inte vilken mat som helst. Det är världens bästa mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0