lill-lördag

Okej, dagen blev väl aningen bättre. Fortfarande nåt som pockar på uppmärksamhet i bakhuvudet och drar ner tempot och humöret så fort det får chansen.
Men det var onsdag, och då har vi alltid fullt upp så vi hann inte med så mycket tänkande i skolan idag.
Efter en svinkall fotbollsträning satte jag mig för att vänta på bussen. Det skulle jag aldrig gjort, jag var en isbit efter det.
För en gång skull önskade jag att bussen aldrig skulle komma fram till vassviksvägen så jag kunde hoppa av.
Det lockade inte med plugg och ännu mera träning. Men plugg blev det, och framgångsrikt sådant.
Bettan Jensnäs måste älska mig efter det här.
Sen iväg och träna bort träningsvärken. Det ska tydligen vara det enda som hjälper, och jag vet inte... nog gnäller varenda muskel efter minsta rörelse fortfarande. Tur att det är ännu mera träning imorgon. IRONI.

jag håller blicken fäst vid dumburken så jag slipper se den förbannade religionsuppgiften på bänken. Jag skriver och skriver och raderar och raderar, hur jag än gör så säger jag bara emot mig själv. Jävla flumm-ämne.

Klockan är mycket för en i min ålder. Godnatt. Lill-lördag my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0