make sure you fit in

Jag vet var du är, jag kan ringa dej
Men jag känner mej osäker på mej
Du kanske har nån annan, vad vet jag?
Visst blir det väl min tur, en dag
Tapetklister...
I mitt hår!

japp, det är förändringarnas tid i Ugglarp och idag drogs jag in i det. Bokstavligen.
Skulle hjälpa mamma med de sista tapeterna ovanför trappan.
Jag har aldrig varit speciellt händig, och har absolut alltid varit en aning klantig.
Så det sluta med att tapeten hamna på sned och jag fick den klibbiga tapeten över huvudet.
Eftersom det är fredag utan Madde på hemmaplan så fick det bli en ensam fredag, så jag brydde mig inte om att stressa in i duschen för att bli ren. Vilket jag ångrar nu, eftersom det visat sig att jag har tapetklister inte bara i hårfästet utan på armhåret också, och det gör riktigt ont.

I brist på bättre göra så löste jag och bror lite quiz på facebook innan. Jag lurade in han på never-ending-quizet. Det tog en dryg halvtimme för han att fatta att det verkligen var ett quiz utan slut.

Ska bestämma mig nu för om jag ska kolla Sällskapsresan eller One Tree Hill resten av den här aftonen.
Vilket lockar mig mest? "Ae, man var ju nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig!"
eller ""I don't really smoke, I just figured since Nathan and I broke up I got room for a new bad habit."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0