jag såg ut som sjutton igår

Det var förfest. Det var dricka (dock fel). Det var musik. Det var drag. Det var goa tjejer.
Vi borde slutat där.
Jag borde inte fortsatt sen. Jag borde inte ens tänkt tanken att det skulle gå en gång till, med samma usla bortförklaring. Men det gjorde jag, med alldeles för lite övertygelse tyvärr.
Så jag och sällskapet för kvällen som inte var ute för festandet tog en tur till Gamla Stan, en promenad tvärs igenom centrum, över tullbron. och ja, säg var vi inte var. Allt för att inte väcka uppmärksamhet precis utanför grindarna till Bratt där vissa har en tendens att stå och tråna.
Tillslut kom taxi Paps och jag kunde komma hem och planera hur sjutton jag ska göra för att förföra vakterna nästa helg.
Det kommer bli X antal timmar framför spegeln denna veckan.

Skämt åsido, det kommer det inte alls bli. För denna veckan blir det pluggplugg och jobb, mån tro lite träning också?

Chokladpudding nu, ja tack.

Kommentarer
Postat av: Julia

Skit..men jag tror på dig ida! haha nästa gång klarar du det;)

2007-10-07 @ 22:06:41
URL: http://juuliaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0