Look at this photograph, everytime I do it makes me laugh.

Jag ska gå och avlägnsa en deodorant från jordens yta sen. Det är andra dagen jag har den, och det är andra dagen jag luktar svett innan första lektionen. Jag ber om ursäkt allihop, nya tider kommer! När jag har avlägnsat den ska jag till allas glädje, kanske allra mest min egen, avlägsna odören från min kropp.

Blev några knegtimmar på matöppet också. Lyckades få en luspank Emma att köpa två dubbeltriss, för man vinner alltid på dem. Alltid, alla. Utom Emma.

Ikväll är kvällen då elever inte sover. Det är kvällen då ungdomarna ligger och vrider och vänder sig i sängarna. Idag var dagen D. Skolkatalogen damp ner i brevlådan. Imorgon kommer domen, vi har redan fällt vår egen dom. Men det enda som räknas är allmänhetens. Lyckades dödsposarn verkligen få till sin pose, är det bara jag som tycker människan ser ut ett troll? Vände shtekarn rätt kind till, eller syns hans sneda tand för mycket? belönades den hårda träningen framför spegeln sig, eller ska jag öva ett år till och verkligen ge allt i trean?

Vi som överlever natten får se imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0