microsoft millenium - the stoneage is back

okejokej, det är inte jobbigt. Vi snackar inte om det mer.

Jag är lite nostalgisk idag. Med glädje dissar jag denna dumburk som inte ens haft sin ettårsdag, för jag ska snart knalla bort till dumburk '00, som min käre bror återupplivat, varför är en annan historia. I vilket fall så var det en riktig skattgömma. Världens bästa musik som glömts bort i modern tid, världens roligaste bilder som var roliga då och nu rent jag-ligger-dubbelvikt-av-skratt-roliga. Den nivån är det. bristen på internetuppkoppling kompenserar den med spel som kosmo och super mario. Jag kan sitta i timmar och hoppa på sköldpaddor och käka svampar för att växa, men trots åtskilliga timmars träning hemma hos jonsson på nittiotalet, så suger jag fortfarande.
Jag är dömd att misslyckas.

den dag jag lyckas slita mig från spelen och fokusera på bilderna ska jag självklart förgylla er, kära läsares, dagar också. Men ni kan behöva ett par dagars förberedelse, de är inte att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0