sluta se så nöjd ut

Mitt imellan två sömnlösa nätter.
Jag vet inte vad det är, men sover gör jag inte iallafall.
Ikväll blir det favorit i repris, promenad med kusin karlsson.
Så slipper jag kanske en del av tankarna och kan fokusera på att somna istället..
Solen sken idag, det var så där höstigt kallt att man behövt mössa och vantar.
Till på köpet fick jag spela fotboll i det vädret.
De nya skorna satt som en smäck, iallafall när skoskavet läkt.
Jag nickade bra i dem iallafall.
Ett steg i rätt riktning.

En annars skön onsdagkväll utan läxor och måsten.
Annat blir det imorgon då jag gör comeback på Matöppet.
Om jag hittar dit vill säg.

Daugava flödar ur högtalarn. Falkenberg är omnämnt, vi borde sträcka på oss.
Nu har vi en officiell film, och soundtrack. Fattas bara kändistäta gator och fylleskandaler - hoppsan det hade vi visst alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0