tears dry on their own.

Idag bytade jag och Emma ämne för tredje gången. Vi ska ha ett färdigt arbete om två veckor. Alla andra i klassen har den senaste veckan jobbat febrilt med sina ämnen, medans jag och emma letar fakta, bytar ämne och letar ny fakta.
Men som man säger, tredje gången gillt. Vårat kommer förmodligen att bli bäst också. För säg mig kära läsare, är det inte roligare att läsa om förtryck mellan Slätten och Falkagård än om Kinas who cares ledare? Jo, det är väl det va.

Det är fredag, säkert någon stackare som ska på fest ikväll. En annan lycklig sate ska titta på Idol och Fredag hela veckan. Det sista skulle kunna vara en film av gamla 9b, men det är det inte.

Fast egentligen borde det firas, jag gjorde årets första hundra procentiga vecka. Kanske inte så mycket att fira förresten, men känns som att jag är på rätt väg nu iallafall. Däremot blir det inte lika vackra siffror nästa vecka.


[jippikajäjmåddefackä]

12.45 sa jag att jag längtade tills jag fick körkort. hur kul det skulle bli att köra bil.
13.35 var jag inte lika säker längre. Someone's watching over you.

varför händer alltid sånt fel personer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0